به گزارش روابط عمومی بیمارستان؛ رئیس بیمارستان در پیامی فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
در این پیام آمده است: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان و جامعه، نقش مهمی در اطلاعرسانی صحیح، افزایش آگاهی عمومی و تقویت اعتماد میان مردم و مجموعههای خدمترسان دارد. در مراکز درمانی نیز روابط عمومی با انعکاس خدمات و تلاشهای کادر درمان و ایجاد تعامل سازنده با بیماران و همراهان آنان، نقش مؤثری در ارتقای کیفیت خدمات سلامت ایفا میکند.
رئیس بیمارستان دکتر ایرج فتحی در ادامه با قدردانی از تلاشها و فعالیتهای مسول روابط عمومی بیمارستان، از زحمات وی در مسیر اطلاعرسانی، ارتباط مؤثر با جامعه و انعکاس خدمات مجموعه بیمارستان تقدیر کرد و در ادامه مسیر خدمترسانی، آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.
